2 gru 2014

LBA i 7 faktów o mnie


Dzisiaj kolejny luźny wpis. Jedna z blogerek - Anna P. - nominowała mnie do dwóch zabaw. Jako że ostatnio nie udzielałam się w tych blogowych tagach, dziś dla odmiany biorę w nich udział. Tak więc zaczynamy :)


LBA
1. Czytałaś/eś jakąś książkę, która do czegoś cię zainspirowała? Jeśli tak, to poproszę o tytuł?
To jest zdecydowanie trudne pytanie...Wspomnę o książce, która sprawiła, że wróciłam do świata książek i tym samym z czasem stałam się właścicielką bloga. Mowa jest o książce "Zmierzch" - mam do niej sentyment, bo dzięki niej wróciłam do świata fantasty i dzięki temu mogę być tu z wami.

2. Najgłupszy film, który miałeś/aś "przyjemność" obejrzeć?
Jeśli tak dobrze się zastanowię, to chyba zabrakłoby mi miejsca, aby wypisać tytuły. Wpiszę tytuł ostatniego - "Człowiek ze stali".

3. Pytanie dla osób +18: wino jak dama/gentelman, czy piwo jak...? :D (wybierając opcję nr dwa, proszę dodatkowo o dokończenie zdania)
Ani jedno, ani drugie. Jeżeli pije coś z alkoholem to tylko słodki trunek zwany likierem :)

4. "Nocą, kiedy wszyscy śpiąja nie śpię" a/tylko/lecz ...... - dokończ używając własnej wersji :D
"Nocą, kiedy wszyscy śpią, ja nie śpię" - przeżywam fantastyczne przygody z literackimi bohaterami.

5. Ulubiony lub jeden z ulubionych cytatów? :D
Oj, ja uwielbiam cytaty i tych ulubionych mam masę, podam tylko jeden: 
"Cza­sami wy­daje nam się, że mie­szka w nas
dwóch różnych ludzi. Je­den, który wszys­tko dos­ko­nale czy­ni i te­go człowieka pre­zen­tu­jemy światu. Jest też i ten dru­gi, które­go się wstydzi­my, i te­go uk­ry­wamy. W każdym człowieku is­tnieje coś ta­kiego jak wewnętrzny dy­sonans i niespójność. Każdy chciałby być dob­ry, a je­dynie do­konu­je czynów, których sam często nie rozumie." - P.Bosmans

6. Piosenka, która wywołała dreszcze na Twojej skórze?
Nie pamiętam.

7. Jakimi prezentami w tym roku obdarujesz rodziców? 
Nie mam bladego pojęcia :(

8. Co Cię inspiruje?
Wszystko i nic. Czasem wystarczy słowo i mam wenę do tworzenia rożnych rzeczy, innym razem piosenka, film lub jakieś zdarzenie.

9. Stronka/blog, który możesz mi polecić?
Bloga, oczywiście swojego :) Ze stroną jest różnie, bo nie wiem co Cię interesuje :O

10. Jakie recenzje najbardziej przykuwają Twoją uwagę; bestsellerów, nowości wydawniczych, książek, o których nikt nie słyszał, klasyki, a może znanych autorów? A może coś zupełnie innego?
Z największą uwagą czytam recenzje książek fantasty, ale nie jest to regułą. Dla mnie nie ma znaczenia czy jest to nowość, czy nie, ważne jak opisze ją dany recenzent. I czy ewentualnie jestem skora sięgnąć po dany tytuł :)

11. W czym jeszcze oprócz bloga, odnajdujesz siebie? :D
Oczywiście w czytaniu. A tak na poważnie, to patrząc na moje dzieci - zajmowanie się nimi pozwala mi odnaleźć po prostu siebie.

Uf. jeden zestaw pytań za mną teraz coś gorszego:)

7 faktów o mnie.

1. Jestem straszną gadułą. Czasem to aż się boje otwierać buzię, bo już jak to zrobię - nie wiem kiedy ją zamknąć. Zawsze, na każdy temat mam dużo do powiedzenia. Osoby w moim towarzystwie nie są w stanie mnie przegadać :( Na szczęście im to nie przeszkadza.

2. Nienawidzę piec ciast, ciasteczek - To zajęcie jest dla mnie koszmarem na jawie.

3. Jestem okropnym zmarzluchem - zawsze jest mi zimno. No może latem gdy jest 35 stopni to jestem usatysfakcjonowana.

4. Na jednym z portali społecznościowych, od kilku lat gram w grę. Może to się wydać dziecinne, ale jakoś trudno mi przestać, tym bardziej, że jest to gra, w której potrzebni są sąsiedzi, a dzięki temu mam okazję poznać ciekawych ludzi.

5. Moim marzeniem, jest wyjazd do Egiptu i na żywo ujrzenie piramid.

6. Jestem osobą z poczuciem humoru, ale pisząc recenzje staram się być poważna.

7. Na ogół jestem osobą opanowaną, ale gdy coś mnie wyprowadza z równowagi, potrafię wybuchnąć jak wulkan, i wówczas jestem niemiła. Najczęściej taki wybuchy mam, gdy załatwiam sprawy w urzędach...

Nie będę nikogo nominować, gdyż wiele osób nie bierze udział w zabawach. Jednak jeśli ktoś ma ochotę, może odpowiedzieć na te same pytania co ja i zdradzić kilka faktów o sobie :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga