12 lis 2014

Filmowo(11)

Ostatnio miałam czas, aby obejrzeć kilka filmów. Tak więc postanowiłam podzielić się wrażeniami.
Na pierwszy rzut idzie film "Ja, Frankenstein" - produkcja 2014 r

Informacje o filmie tutaj


Wiele razy słyszałam o tej produkcji, gdy nadarzyła mi się okazja obejrzenia tego filmu - skorzystałam. Jeśli spodziewacie się dobrze znanej, oklepanej historii tego bohatera - grubo się mylicie. Jest to współczesna wersja życia Frankensteina.
Film wyróżnia się efektami specjalnymi, które bardzo mi się podobały. Jeśli chodzi o fabułę, cóż nie jest z zachwycająca. Ogólnie treść filmu jest nijaka... Oglądanie trochę nudzi. W wolnym czasie jednak można go obejrzeć.

Następnie - dwie produkcje; Thor (2011)

Informacje o filmie tutaj

 oraz Thor - Mroczny świat (2013). 

Informacje o filmie tutaj

Jest to dwa film z tego samego cyklu. Niestety i te produkcje niczym mnie nie zaskoczyły. Efekty specjalne są dość ciekawe, ale fabuła niezbyt zaciekawia. Oglądanie niezbyt mnie pochłonęło :(


                                                                                                                           
Informacje o filmie Tutaj



Jest  to kolejna odsłona dobrze znanej i na ogół lubianej historii o Pięknej i Bestii. Produkcja 2012). Film może nie zaskakuje, nie ma zbyt wielu efektów specjalnych, ale jest ciekawie przedstawiony. Oglądanie średnio mnie zaciekawiło. Raczej nie jest to wersja godna uwagi.

To nie wszystkie filmu, jakie obejrzałam, kolejna lista za jakiś czas. Oglądaliście powyższe filmy? Jak Wam się podobały?


































Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga