16 paź 2014

TO JUŻ 3 LATA...



Wierzyć się nie chce, że to już trzy lata minęło jak drżącą ręką kliknęłam "Utwórz bloga". Nie spodziewałam się, że moja przygoda z blogiem, będzie tak długa i owocna.


Jak to się zaczęło - spontanicznie. Zakładając bloga nie wiedziałam, o czym tak naprawdę będzie. Osoby, które obserwują moje poczynania od samego poczatku, być może pamiętają, że w pierwszych tygodniach, był on mieszanką rożnych postów - niestety część z nich usunęłam, gdy zdecydowałam się prowadzić bloga z recenzjami.
Zmieniłam także swój Nick - z Upadły Anioł na Upadły czy Anioł. Decyzja mojej zmiany jest dość długa, ale może innym razem ją opowiem. :)




Od tego czasu przeczytałam wiele ciekawych książek - po części dzięki Waszym blogom. Poznałam wspaniałych ludzi, z którymi mogę dzielić się swoją pasją.
Przez te trzy lata, wielu blogerów zakończyło swoją przygodę. Jedni zostawili swoje dzieła, więc być może wrócą. Inni całkiem zniknęli z blogosfery. Szkoda...

Bardzo się ciesze, że spontaniczna decyzja, przyniosła mi tyle korzyści.

Jestem także bardzo wdzięczna wydawnictwom, z którymi współpracuję. Dziękuje im za zaufanie:
Grupa wydawnicza Publicat
Egmont Polska
Novae Res
Studio Astropsychologii

Gościnnie współpracuje z wydawnictwem:
Filia

Od października także wznowiłam współpracę z wydawnictwem:
Harlequin - Mira

Ponad rok czasu współpracowałam z wydawnictwem CZARNA OWCA- jednak po zmianach w kadrze, sytuacja współpracy jest niejasna. A nie lubię takich sytuacji... Uważam więc, że została ona zakończona.

Co jeszcze - dziękuje Wam, że jesteście ze mną, czytacie moje opinie i komentujecie. Bez tego mój blog nie istniałby tak długo.

Nie będę zbytnio skupiać się na statystykach - wspomnę tak ogólnikowo:
Od 2011 roku opublikowałam 397  postów
W tym 265 recenzji.
Najwięcej książek z gatunku fantastyka - 152
Od 2011 blog odwiedziliście: 88587
Znak swoich odwiedzin, czyli komentarzy pozostawiliście: 5303

Na tym zakończę. Mam nadzieję, że za rok nadal będę mogła świętować kolejne urodziny bloga :)

Pozdrawiam - Upadły czy Anioł.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga