24 lut 2014

Bajki dzieciństwa.

Każdy z NAS ma w pamięci bajki z dzieciństwa, które uwielbiał oglądać, na które czekał z wielką niecierpliwością. Ja też takie miałam. Jak niektórzy mogą się domyślać, moje ulubione bajki miały w sobie magię...



Oto i one:

Tak, tak tę bajkę chyba nie jeden uwielbiał :) Współczesne wersje (kinowe) jakoś mnie tak nie zachwyciły.


Kolejną uwielbianą przeze mnie bajką, aczkolwiek byłam już trosze starsza była Czarodziejka z księżyca. Uwielbiałam ją. Jakiś czas temu postanowiłam obejrzeć ominięte odcinki ....cóż teraz jestem na nią za "dorosła" bo główna bohaterka wydaje mi się strasznie - niepoważna :)



A to jeszcze jedna, którą lubiłam oglądać. Do tej pory jeśli jest emitowana w telewizji siadam, aby ją obejrzeć.

A Wy jakie macie bajki dzieciństwa?

Post pojawił się na blogu:
Recenzje Kiti
Pauliny
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga