16 paź 2013

DRUGIE URODZINY BLOGA

I kto by powiedział, że to już dwa lata jak na blogu pojawił się pierwszy wpis...

16.10.2011 roku pojawił się pierwszy post na blogu. Blog założyłam spontanicznie. Jako że nie byłam pewna o czym będzie, pierwsze notki, to wiersz, tekst piosenki i kilka moich starych tekstów(opowiadań, których nie dokończyłam ). Recenzje zaczęły pojawiać się później.
 Nigdy nie przypuszczałam, że prowadzenie bloga sprawi mi aż tyle radości. Dzięki temu poznałam wielu interesujących blogerów, dowiedziałam się na jakich książkach warto się zatrzymać, a jakie odrzucić...
Osoby, które odwiedzają mnie częściej wiedzą, że najczęściej sięgam po książki Fantastyczne i recenzje tego gatunku pojawiają się najwięcej (78).
Od początku prowadzenia bloga zawarłam i zakończyłam kilka współprac, wydałam mały majątek na książki i listy polecone, które umożliwiają mi wymianę książek z innymi czytelnikami. 
Zmieniłam także nick z Upadły Anioł na Upadły czy Anioł, dla tych co nie wiedzą wyjaśniam, że uwielbiam anioły, a zmieniłam nick, bo miałam dość już pytań: A dlaczego taki pseudonim?

Nie da się ukryć, że nie zawsze jestem aktywna na blogu i na blogach, które czytam - niestety mam także życie niezwiązane z książkami.

Nie będę was dłużej zanudzać i zrobię tylko małe podsumowanie:
Liczba postów: 237 (kilka niestety usunęłam)
Recenzje: 156
Liczba obserwatorów: 162
Liczba wyświetleń: przekroczyła 30 tyś. 
Liczba komentarzy: 3000

Statystyki może nie zachwycają, ale dla mnie są pokrzepiające.


Mam nadzieję, że za rok dalej będę świętować blogowe urodziny, aczkolwiek w moim życiu szykują się duże zmiany, które na jakiś czas mogą mnie dalej ograniczać... Jednak jeszcze do tego czasu daleko, więc na blogu będę się pojawiać dość często :)

Pozdrawiam Izabela...
          
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga