14 lip 2013

Debiuty warte uwagi ?

Debiuty, debiuty - ostatnio na rynku wydawniczym coraz częściej pojawiają się książki debiutantów i tak naprawdę trudno je wszystkie wyśledzić. Ja ogólnie nie bardzo orientuje się w tych sprawach. Jednak skoro tym razem popadł taki temat, więc co ostatnio mnie zainteresowało.

Bardzo ciekawym polskim debiutem okazała się dla mnie książka Anna Ventura - Przeznaczenie  Agnieszki Kiełbus. Książkę czytałam z zaciekawieniem i chciałabym doczytać o dalszych losach bohaterów.
Inną pozycją jest także trylogia L.H.Zelman, którą bardzo polubiłam. Też jest to debiutancka seria autorki. 
Jeśli chodzi i zagraniczne debiuty to interesującym jest Szeptem  Becca Fitzpatrick. Przeczytałam całą serię, ale na blogu umieściłam tylko dwie recenzje - co muszę nadrobić.
Ale najbardziej godnym uwagi, który mnie wręcz zachwycił jest ANGELFALL Susan Ee. Jest to rewelacyjna pozycja.
Jeszcze jak dobrze pamiętam wartym uwagi debiutem są Wybrani C.J.Daugherty, który także mnie zachwycił.

Mam nadzieję, że nie pomyliłam się tym razem i dobrze wybrałam tytuły :)

A wy jakie macie debiuty, którymi warto się zainteresować?

Post pojawił się także:
Pauliny
Recenzje Kiti
Mileny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Kursory na bloga